Zelenější budoucnost MICE: pět udržitelných projektů na Vysočině
Udržitelnost se stává stále významnějším faktorem v rozvoji konferenční turistiky a MICE sektoru...
Průzkum agentury Czech Tourism na německém trhu odhaluje, že Česká republika se stává středem pozornosti německých firem, které hledají atraktivní destinaci pro pořádání různých MICE událostí (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) a motivujících zážitků pro své zaměstnance.
Německý trh hledá možnosti v České republice
Studie, provedená výzkumnou agenturou Ipsos, s.r.o., ukazuje, že Česká republika je pro Německo nejatraktivnější evropskou zemí, pokud jde o pořádání kongresů, konferencí, veletrhů a výstav. Myslí si to téměř 35 % německých firem, které spadají do vybraných průmyslových odvětví a mají více než 50 zaměstnanců. To naznačuje obrovský potenciál pro rozvoj konferenčního cestovního ruchu v České republice.
Incentivní cestovní ruch na vzestupu
Studie rovněž zjistila, že Česká republika je pro německé firmy atraktivní i v kontextu incentivního cestovního ruchu. Až 34 % německých firem vidí v České republice ideální destinaci pro motivující zážitky pro své zaměstnance. Kraj Vysočina nabízí unikátní kombinaci přírodní krásy a kulturního dědictví, a je tak ideálním místem pro různé aktivity, jako jsou např. outdoorové hry, soutěže, dobrodružné výzvy nebo třeba venkovské zážitky!
Co tedy z průzkumu vyplývá?
Průzkum přináší nadějné výsledky pro cestovní ruch České republiky. Česká republika je atraktivní destinací pro pořádání eventů všeho druhu a zážitků pro německé firmy. Toto otevírá nové příležitosti pro rozvoj cestovního ruchu a růst české ekonomiky. Doufáme, že i pro podnikatele Kraje Vysočina byl tento průzkum přínosný.
Výsledky průzkumu naleznete na tomto odkaze.