Skip to main content

Průzkum agentury Czech Tourism - potenciál německého trhu pro MICE v ČR

Průzkum Institutu turismu agentury Czech Tourism, který na německém trhu zpracovala výzkumná agentura Ipsos, s. r. o. odhaluje, že Česká republika má pro německé firmy obrovský potenciál v oblasti MICE. Téměř jedna třetina německých společností s více než 50 zaměstnanci vidí v České republice atraktivní destinaci pro pořádání kongresů, konferencí, veletrhů a motivačních akcí pro své zaměstnance.
Obrázek
Průzkum agentury Czech Tourism - potenciál německého trhu pro MICE v ČR

Průzkum agentury Czech Tourism na německém trhu odhaluje, že Česká republika se stává středem pozornosti německých firem, které hledají atraktivní destinaci pro pořádání různých MICE událostí (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) a motivujících zážitků pro své zaměstnance.

Obrázek
Průzkum agentury Czech Tourism - potenciál německého trhu pro MICE v ČR

Německý trh hledá možnosti v České republice

Studie, provedená výzkumnou agenturou Ipsos, s.r.o., ukazuje, že Česká republika je pro Německo nejatraktivnější evropskou zemí, pokud jde o pořádání kongresů, konferencí, veletrhů a výstav. Myslí si to téměř 35 % německých firem, které spadají do vybraných průmyslových odvětví a mají více než 50 zaměstnanců. To naznačuje obrovský potenciál pro rozvoj konferenčního cestovního ruchu v České republice.

Incentivní cestovní ruch na vzestupu

Studie rovněž zjistila, že Česká republika je pro německé firmy atraktivní i v kontextu incentivního cestovního ruchu. Až 34 % německých firem vidí v České republice ideální destinaci pro motivující zážitky pro své zaměstnance. Kraj Vysočina nabízí unikátní kombinaci přírodní krásy a kulturního dědictví, a je tak ideálním místem pro různé aktivity, jako jsou např. outdoorové hry, soutěže, dobrodružné výzvy nebo třeba venkovské zážitky!

Co tedy z průzkumu vyplývá?

Průzkum přináší nadějné výsledky pro cestovní ruch České republiky. Česká republika je atraktivní destinací pro pořádání eventů všeho druhu a zážitků pro německé firmy. Toto otevírá nové příležitosti pro rozvoj cestovního ruchu a růst české ekonomiky. Doufáme, že i pro podnikatele Kraje Vysočina byl tento průzkum přínosný.

Výsledky průzkumu naleznete na tomto odkaze.

Zpět na výpis

Mohlo by Vás také zajímat